Uitslag

Knikkende knieën en schichtige ogen, want voor de vmbo'ers is vandaag de dag van de uitslag en morgen voor de havisten en vwo'ers, waar ik dus onder val. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik tot nu toe prima geslapen heb. Alleen had ik vandaag nogal een aparte droom over het feit dat ik een herkansing heb, kansloos of haalbaar. Ik kan wel kotsen. Het idee dat ik na het leven van dit heerlijke vrije leven ik weer met mijn neus in de boeken moet... Idunotwannaaa :(.

Nu kan deze uitslag alle kanten op gaan, maar voel ik sinds vrijdag pas the pressure of passing. Het maakte me bijzonder weinig uit, maar door het leenstelsel en omdat ik toch nog een last-minute studie heb geboekt...
En ik wil gewoon best wel graag horen dat ik geslaagd ben zodat ik nooit meer bezig hoef te zijn met ondraaglijk wiskunde van Ingrid. En nooit meer in contact hoef te komen met giechelende meisjes van het Werkmancollege. En nooit meer uit hongersnood uit de kantine hoef te eten. Nu ben ik waarschijnlijk niet voor meer dan vier vakken gefaald, dus hoef ik sowieso niet meer naar het Werkman terug te keren. Maar een middelbare school afsluiten zou toch wel erg fijn zijn.

Nou. Fingers crossed voor morgen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List