The Christmas List

Omdat we bij mij thuis geen Sinterklaas hebben gevierd (behalve een 'surprise dinner') wilden we Kerst wel groot vieren. Want ja, we're living in a material world and I am a material girl.
Dus dan moet je een lijst maken met dingen die je wil en ook nog mag verwachten, want nog vrij moeilijk is. Behalve dat ik nu eindelijk een IPhone wil, moet het ook iets realistischer bekeken worden. Want wat wil je nu eigenlijk.
Natuurlijk denk je aan alles wat je altijd al hebt willen kopen, maar je eigen geld niet aan uit wil geven... zoals.... BOEKEN! Dus ja, mijn lijst staat vol met boeken. De ravenjongens, De godinnentest, Clockwork Angel en Het Teken van Athena, want ik lees alleen fantasie boeken. Verder... uhm, een donker grijze Eastpak, omdat de jongen in mij zo langzamerhand naar boven komt. En het leek mij opzich wel handig, zo'n tas.
Dan nog heel veel spulletjes van IKEA, want mijn kamer is nog niet volmaakt. Omdat ik mijn Art prints heb ontvangen (www.society6.com new fav site), wil ik ze eigenlijk inlijsten, maar dat is dus precies een geschikt cadeau om te vragen. Glans grijzende lijsten voor mijn 50 bij 70 cm kunstwerken. Dan nog de bekende IKEA schapenvacht. Dan niet de kleedversie, maar de versie die je ook al sprei kan gebruiken... Aangezien mijn bed een soort van maagdelijk prinsesje Petronela bed aan het worden is, met een witte rozenslinger en Kerstverlichting. En natuurlijk wit.
Misschien nog cadeaukaarten van Douglas (aka. Mac Cosmetics).
De onrealistische lijst staat natuurlijk vol met dingen die alleen IK kan kopen, zoals korting op sandaaltjes en dan precies die en dat... en die moeite bespaar ik andere liever (en ik vind het zelf veel te leuk... en als mijn familie eens wist waar ik allemaal shop online en hoeveel...). Verder wacht ik geduldig met slagen zodat ik een nieuwe Macbook kan vragen, want met al dat zwoegen is dat wel het minste wat ik dan verdien. Nou, iedereen. Merry Christmas. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List