Het weekend doorbrengen met John en Miley

Veel variatie is hier niet meer te vinden. Het zijn eigenlijk constant persoonlijke meningen of recensies over het concert waar ik geweest ben en ja ook vandaag heb ik er twee voor jullie.
Vrijdag 20 juni 2014 ben ik naar sweet, sweet John Mayer geweest. Atleast, ik vind hem sweet, al beweert de media dat hij de grootste klootzak ooit is... talentvol is die wel.
Dit extra concert dat vrijdag werd gehouden, ja daar was ik bij en ja ik stond daar bijna vooraan. Drie mensen voor mij om precies te zijn, in een zaal van 17.000 mensen. En sweet John kwam op, met zijn grijze shirt met een gekke opdruk en zijn bril. God, die bril... god... so hot.
Ja, ik zwijmelde weg bij zijn uiterlijk, maar natuurlijk ook bij zijn geweldige stem, perfecte lyrics en bizar, ongelofelijk-niet normale gitaarspel. En ik was in tranen. Ja, echt vocht kwam uit mijn ogen gerold.
Minpuntje? Ik miste nummers als Your Body is a Wonderland, Daughters, In Your Atmosphere en Stop This Train en jaaaaa, dit zijn oude nummers, maar nog steeds ongelofelijk. Ja ongelofelijk is het woord, of nog niet eens, want het was wel meer dan dat. Intens en heftig en sexy en talentvol en perfect. John Fucking Mayer!

Maar zondag had ik het concert van Miley crazy bitch Cyrus. En ik had er niet heel erg veel zin in of zo, ik zag het meer als een feestje en yes, dat was het. Ook van Miley kreeg ik kippenvel. Met een enorme hond die zomaar tevoorschijn kwam, een tong-glijbaan waar ze vanaf kwam en haar moeder die haar op der billetjes slaat, heerlijk. Ik hou ervan, ja echt. Maar nu is niet alleen de show dat wat er toe doet. Ook haar stem is ongelofelijk zuiver, dat je er bijna versteld van staat. Ook Miley heeft talent jongens, dus hou op met al dat gehaat.
Helaas woonde wij in Groningen dus moesten we om half elf weg, terwijl de show echt om elf uur afgelopen is. Snik snik, we hebben Wrecking Ball en We Can't Stop gemist, maar niet getreurd. Ik heb haar cover van Why You'd Only Call Me When Ur High gezien en dat maakte me veryyyyy happy.

Vanochtend ging de deurbel en kreeg ik mijn langverwachte pakketje: Macbook Pro met Retinascherm, want ja, ik ben geslaagd en dan krijg je een laptop van Oma. Niet een Macbook, maar mijn papa heeft vorig jaar een deal met mij gemaakt en die deal was een macbook. En dat hebben we met zijn alle waargemaakt. Dus ik typ hier op mijn splinternieuwe lappie en I love it! Thank youuuuuuuuuuuu.   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List