Pinkpop en andere dingen.

Ik ben zondag naar Pinkpop geweest en zoals bij Lorde ook het geval was ben ik nog steeds in de wolken. Het was absoluut een geweldige ervaring... en waarschijnlijk ben ik er volgend jaar weer, daar in het puntje van Nederland. Met optredens als The Kooks, die alleen maar nummers speelde die ik mee kon zingen... of ik kan elk nummer meezingen. Maar ook Ed Sheeran, waarvan ik in november nogmaals mag genieten! En natuurlijk Arctic Monkeys met mijn soulmate Alex Turner.
Er waren uiteraard veel meer bands en artiesten te vinden, zoals Chef's Special en ook zij waren super vet.
Het weer was tja, geweldig maar af en toe zeer zwaar. Met dertig graden en een brandende zon en weinig schaduwplekken tussen de 650.000 mensen met zwetende lichamen en lange rijen voor water of ander drinken, tja, dat was soms lastig. Maar ik ben super bruin geworden en mijn haar super blond, al was dat niet helemaal het plan... Toch kan ik er niet negatief over zijn, want het was echt geweldig. Ik ben niet alleen super blij dat ik The Kooks en Arctic Monkeys gezien heb, anders zal ik wel geld betalen voor een apart concert, want ja... I love them.

Ik merk trouwens dat ik echt bijna nooit meer iets op loslippig schrijf, dus sorry daarvoor, want op de een of andere manier is mijn leven super leuk en heel erg oninteressant en heb ik niet echt extreme meningen die door mijn hoofd fladderen omdat ik eigenlijk 'alles wel best vind'. Dit omdat ik eigenlijk nergens mee te maken heb. Met deze heerlijke, warme vakantie en een examenuitslag donderdag waar ik het liefst helemaal niet aan denk, zit ik liever in de zon of plak ik mijn niet-virtuele dagboek vol met concerttickets en privé ervaringen, die niet echt privé zijn maar... o jee, nu niet nieuwsgierig worden. Please don't steal my diary.

Ook las ik laatst in stukje over 'unwritten' zijn en dat iemand daardoor geen dagboek had. Meestal begrijp ik diepe stukjes als deze volledig, maar nee, hier niet. Je kan ook unwritten zijn met een dagboek. Door bijvoorbeeld kleine dingen niet op te schrijven, maar ervaringen wel te bewaren.
Ik kan het stukje niet terugvinden, dus dit maakt waarschijnlijk weinig sense voor degene die dit lezen en niet het 'unwritten'-idee hebben gelezen, maar het was very hippie en best cool, maar werkt niet voor mij. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List