Pinkpop 2014

Ja, ik heb mijn kaartje voor Pinkpop 2014. En nee, ik ben er niet zo blij mee als dat ik zou moeten zijn geweest. Ik heb namelijk alleen een dagkaart voor zondag. Snik snik en happy face, at the same time. Geen drie-dagen-kaart dus en gezellig camperen met de alternatieve hipsters.
Ja, ik ga Ed Sheeran, Arctic Monkeys en Chef'Special zien, maar daarmee mis ik John Mayer, Jake Bugg (wrote about them here) en Stromae. En ja, die verdomde Rolling Stones die ik ook wel had willen zijn, maar John Mayer was toch wel prioriteit. Helaas helaas valt hij op dezelfde dag als de Stones en mis ik mijn kans op een knipoog van John en een opzwepende gitaarsolo. Dat is natuurlijk wel jammer, aangezien al deze line-up de beste was die ik waarschijnlijk de komende vijf jaar ga meemaken.
Anyway, het beste aan deze line-up was dat ik de kans had om al mijn artiesten te zien in één keer en anders (ja dat had ik gedaan) had ik stuk voor stuk hun concert bezocht.
Nu ben ik wel heeel super heel heel erg blij dat ik Eddie ga ontmoeten (haha)!! En Arctic Monkeys... Alex Turner (dat is de leadsinger) is kinda like... well... the man of my dreams. Hij is namelijk een greaser.
Dus, dat was even de update (lekker lang ook). Ik ben wél blij en ik kan niet wachten, maar when you can have more....

ps, ga gewoon aan elke win actie meedoen...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List