To buy or not to buy

Ik kan mezelf vanaf nu officieel slim noemen. Niet omdat ik eigenlijk bezig zou moeten zijn met school, want nee niet op die manier slim. Ik heb zojuist dure kwasten bij een site afgewezen om ze vervolgens te kopen voor 2.80,- euro free shipping (3,77 dollar) ipv van 13.95 plus 3.95,- verzendkosten. Daarnaast heb ik voor een keer in mijn leven mijn geliefde bol.com afgewezen en heb ik mijn liefde van mijn leven De Stad van Verloren Zielen, besteld op bruno.nl, waardoor ik ook verzendkosten vrij ben en achteraf kan betalen wat betekent dat de 25 euro die ik eerst naar PayPal had gestort, dan weer teruggestort is op mijn eigen rekeningnummer en dat dus meteen kan afhandelen. Plus dat ik vandaag een rokje heb gekocht dat ik eigenlijk voor 30 euro wilde bestellen op topshop.com, maar heb zien liggen in de winkel voor 15 pond (17 euro), waardoor ik daar weer bespaar. En nu heb ik dus nog genoeg over om mijn River Island slip ons croco-print schoenen te betalen. En nee ik heb geen nieuwe schoenen nodig, want sinds die post over al mijn schoenen heb ik er alweer een paar bij gekregen en heb ik deze besteld... Shit. Misschien moet ik die schoenen nog cancellen, want het zijn toch zomer schoenen... maar shit, ze zijn wel fucking awesome.
Hoe dan ook, de 13e komt mijn loon alweer, wat overigens echt een triest bedrag wordt. Maar met geld zaken is alles flex. Nu is het moeilijk om materialistisch te zijn en geen miljonair of trift-shopper, met een enorme liefde voor online ordering <- dat niet omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan, maar omdat het aanbod gewoon veel groter is.
Mijn nieuwe liefde, De Stad Van Verloren Zielen (City of Lost Souls, 5e deel Mortal Instruments geschreven door Cassandra Clare), is overigens een boek dat al lang uit was in het Engels maar ik weigerde te lezen in die taal omdat de magie er dan een beetje afging (niet zoals met 50 shades of grey, dat boek moet je niét in het Nederlands lezen want van 'later babe' naar 'later schatje'- gaat de magie wel af). Ik kan niet wachten om weer verliefd te worden op Clary en Jace (sorry personages uit het boek) en misschien zelfs een beetje op Simon. En weetje wat nou nog het best gepland is... dat boek komt zodra mijn toetsweek is afgelopen (Dinsdag al!!! Zodra die dus uitkomt, want dat kan je voor elkaar krijgen met online bestellen). Mijn toetsweek daarentegen, not so good. Nou ja, voor mijn Engels mondeling een 7.3, maar ja Max heeft een 9 dus ik had beter gekund. Nederlands wordt een 1 en dat worden Wiskunde en Aardrijkskunde ook als ik nu niet stop met sites bezoeken en Youtube filmpjes kijken, verdomme.
Ik hoef niet te leren om met geld om te gaan, want zoals je ziet heb ik de zaakjes volledig uitgeplant. Now, try stop me.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List