Update November

Afgelopen weken ging het dus niet zo goed met mij. Ik was verschrikkelijk gedemotiveerd en lag het liefst in bed en was volledig verloren. Dit is niet iets heel erg schokkend, want dit gebeurt zo'n één keer in de drie maanden. Dan heb ik een 'terugval', is alles teveel gevraagd ik loop ik echt even op het randje van alle emoties en geen emoties meer. Ik weet niet of jij je ooit verloren hebt gevoeld? Dat je naar de klok kijkt, maar niet begrijpt wat het betekent. Dat namen je niks zeggen en dat een leeg gevoel je van binnen opvreet, terwijl je hoofd overuren draait opzoek naar de oorzaak, maar het in geen enkel laatje kan vinden.

Ik was er serieus over na aan het denken om te stoppen met mijn studie en mij te storten op alles waar ik mij nog nooit of 'gestort' heb. Nu gaat dat niet helemaal door, omdat mijn cijfers goed zijn (laagste een 6.0 hoogste een 10 -ja, een tien-). Al moet ik zeggen dat dat de twijfels over mijn studie niet afneemt.
Desondanks, ga ik vanaf maandag toneellessen volgens, want dat wil ik al vanaf dat ik dertien ben, maar durfde het nooit. Ik teken weer meer en eet ook weer gezond. Zoals ik voorheen een hekel had aan quinoa-eters, ben ik er nu zelf eentje geworden. Mijn lunch pakket van vandaag bestond uit quinoa, pijnboompitten, walnoten, geroosterde plakjes ham, tomaatjes, basilicum olie en wat zout en peper. Soms is het leuk om je leven volledig om te gooien, een week vrij te nemen en even tot rust komen. Jezelf weer tegenkomen en een natuur wandeling maken. Nu heb ik natuurlijk geen natuurwandeling gemaakt, want één stap buiten de deur zorgt ervoor dat mijn vingers afvriezen. Maar  thuis op je kleed in de kamer, je been, buik en armspieren trainen is ook gezond.

Take a walk on the wild other side, honey. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List