Grote dromen zijn nooit verkeerd

Ik wil zo veel. Ik wil zoveel mogelijk landen zien en mensen ontmoeten en dansen in de regen en zon-gekust terug komen. Ik wil meer kennis krijgen, leren en oefenen tot mijn hoofd bijna ontploft en mensen mij zo serieus nemen dat ik artikelen mag schrijven met het wordt 'ik'. Ik wil een theorie waardoor mensen gaan twijfelen aan de waarheid. Ik wil iets betekenen voor vast-zittende tieners (nee, niet de gevangenis) en het hele schoolsysteem omgooien. Ik wil een boek schrijven die verfilmt wordt en ik wil de perfecte zwarte jeans vinden. Ik wil elk beroep kunnen begrijpen en verwoorden. Ik wil zeven talen kunnen spreken en mijn haar kunnen afknippen zonder er spijt van te hebben (de eerste week). Ik wil een enkele reis maken naar Mars en de wereld laten inzien dat aliens niet meteen slecht van aard zijn. Ik wil bij de geheime dienst en ik wil de oerwouden redden, met daarin alle dieren (ook de spinnen). Ik wil in de politiek zonder onzin uit te kramen. Ik wil de westerse wereld laten zien dat er meer is dan geld. Ik wil weten waarom bepaalde mensen naar bepaalde muziek luisteren. Ik wil in mijn sollicitatiebrief een link sturen van mijn tumblr, zonder een mens te shockeren. Ik wil een hele wand van volle boekenkasten. Ik wil make-up artist worden, maar nooit dom genoemd worden. Ik wil een zwarte slang zonder haar levende muizen te hoeven voeren. Ik wil dat spinnen niet in mijn buurt komen, maar alle nutteloze vliegen opeten. Ik wil dat mijn fiets niet altijd een lekke band heeft. Ik wil dat mijn kat al mijn geld erft als ik morgen dood ga. Ik wil kanker de wereld uithelpen. Ik wil dat vrouwen, donkere mensen en  niet-hetero seksuele volledig geaccepteerd kunnen worden. Ik wil dat iedereen geluk kent. Ik wil zoveel.

Ik hoop maar dat een ziel meerdere levens heeft.















Wat wil jij?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List