London

I went to London, with my friend Femke and it was wonderful. Ja, echt hoor. Geen regen dit keer, wat ik toch wel een groot pluspunt vind. Geen eindeloze wandelingen in nogal saaie musea (uh, ja ik ga een kunststudie doen...) want ja, alleen shoppen en naar mooie Engelse mannen kijken, sorry ik moet zeggen gentlemen.

Ik heb, zoals dat hoort als je in het land komt van de beste muziek, een Spice Girls outfit gekocht en een Elfen jurk. I just fell in love. Mettalic (altijd moeilijk om dat woord op te schrijven), zilvere hakken gekocht die absoluut unwalkable zijn, maar absoluut fabulous too. Dus die gaan voortaan maar dienen als uitzicht en dat maakt niet uit want ik krijg toch geen genoeg van naar ze te kijken. Misschien kunnen ze ook nog gebruikt worden als ''catwalk training: how to walk on heels''.  Ik heb ook andere schoentjes gekocht, ook bij Topshop. Volgens mijn moeder zijn dat schoenen voor independent women, met als voorbeeld Ellen Degeneres, dus ik denk dat ze het lesbo schoenen vind. Maar dat is helemaal niet erg, want het zijn inderdaad een soort tapschoenen voor de hipster man en vrouw. Dan nog mijn Spice Girl outfit-rok, dit was eigenlijk een very desperate buy. Ik zag het en kocht het. Het is dan misschien ook een erg heftige rok van zwarte regenjassenstof en hij is eigenlijk veel te lang, maar desondanks toch erg Spice Girl London en daar doen we het voor! Ook heb ik natuurlijk een super-duper skinny zwarte broek gekocht, zoals ik maandelijks doe. En een zwarte trui, want mijn andere begon al uit elkaar te vallen. En ja voor ik het vergeet heb ik ook twee boeken gekocht van mijn lievelings- schrijfster Cassandra Clare. Clockwork Prince en Clockwork Angel. Nu heb ik de eerste al uit en de tweede is on the way, maar dat maakt niet uit want ik kreeg 50% korting en I am very happy.
Dan nog veel make-up spulletjes en een fotoboek. Nu wilde ik eigenlijk een schrijfboekje, maar ik heb toch al een blog als dagboek. En dit zilvere (mettalic) boek was absoluut adorable. Nu heb ik in de weg terug naar huis met een telefoon batterij van 2% meteen een Polaroid gekocht, zodat ik ook gebruik kan maken van het boek. En ja, very happy I am indeed. Hij is vandaag aangekomen, al kan ik er nog geen foto's meemaken want ik ben vergeten om ook de 'film' erbij te bestellen, maar dat is andere koek.
Had ik trouwens al verteld dat ik nog al verliefd ben op het Engelse accent... uh Brits. I love it so much. Ik hoor nog steeds de stemmen van de verkoopsters in mijn hoofd, 'How do you intend to pay, darling?' Oh god, zo in love. En de gentlemen, so hotttttt. I need to get back tho'. Al moet ik zeggen dat het niet alleen de mensen waren. De sfeer was ook erg goed, zoals die sfeer er hangt in grote Europese steden. Als je rustig uitkijkt over de rivier, terwijl er grote kolossale oude gebouwen achter jou staan en daartussen racen dure auto's voorbij in de schemering. Dat is iets wat mijn hart heeft.


Hier nog wat foto's van London, ha.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List