Ik scheld veel.

Het moment dat je je realiseert dat je echt een kutwijf bent (sorry voor het woord, mother), is vrij pijnlijk. Ik heb het altijd geweten hoor, daar niet van. Maar ik heb het nooit erg gevonden om een vals persoon te zijn. Ik heb geen behoefte om vrienden te maken tegen mensen die ik nait mot. Maar ik mag je niet, tot ik je leer kennen. Dan besef ik dat we eigenlijk 'precies hetzelfde' zijn, maar heb ik ondertussen al rond bazuint dat je echt vervelend bent. Nou, als zoiets uit mijn mond komt neemt niemand het nog heel erg serieus, want mensen zijn wel vaker vervelend.
Maar het moment dat je je realiseert dat je een kutwijf bent en dat je het echt erg vind. Dat je gewoon oprecht pijn in je hart voelt en je maalt er tijden lang over, want waarom ben ik nou in godsnaam zo'n kutwijf tegen sommige mensen. Niet iedereen (ja, de meeste mensen wel) verdient het om zo vals behandelt te worden door mij. Eigenlijk.
Ieder jaar kom ik met het voornemen om mij niet zoveel aan te trekken van andere mensen, maar dat is nou eenmaal mijn levensstijl. Ik trek mij veel aan van mensen. Niet op die fiets dat als mensen zeggen: 'Goh, Dorise is toch wel zo'n kutwijf' dat ik me daar wat van aantrek. Want meestal zeggen de mensen dat die ook verdienen om mij een kutwijf te vinden, want zij zijn kut. Want ik bedoel, na een ontspannende massage op de weg terug wil ik nog iedereen van de fiets duwen omdat ze niet uit hun verdomde doppen kijken!!!!!
Maar de mensen die niks over je zeggen terwijl jij een arrogant kreng bent geweest. Het enige wat je ziet is hurt in their eyes en ik kan je vertellen, dan ben je te ver gegaan.
Dus nu voel ik me zo over de lijn, want die heb ik gecrossed. En daar voel ik me nogal kut over. En dan heb ik het niet over de lange stuntelige schooljongentjes die tegen mijn zus zeggen dat ik het echt achter de elleboog heb (niet letterlijk woorden) (niet eens zeker van de betekenis maar ok). Zeg maar, dat ik een kutwijf ben, want die mensen verdienen een tien keer hardere aanpak.
God en wat het ergste is aan de mensen die je geen trut noemen ook al ben je dat, is dat ze dat dus niet doen. Als ze me nou in elkaar trapte en uitscholden zou ik me zoveel beter doen. Maar nu voel ik me zo zwevend in het niets. Wetend dat ik de bitch ben, maar er niet voor gestraft worden.
Dus bij deze, sorry.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List