Mac, niet Max, Mac

Max heeft een relatie met twee meisjes en beweert zelf bi te zijn. Ik zei het toch; interessant.

Oke MacStore en nee niet McDonalds dikzakken, Mac cosmetics, ug liefde. Ik heb deze zomervakantie een band met Mac opgebouwd en ik trap er zo hard in, want dan ga ik weer naar Douglas en dan zie ik prachtige oogschaduw die ik moet hebben (21 euro) terwijl ik niet echt een oogschaduw drager ben, want dat staat mij niet. Anyways, dan val ik in de liefde en dan wil ik al mijn geld spenderen omdat die homo (niet lelijk bedoeld, maar die man is gewoon homo en ik kan hem alleen als homo beschrijven of zwarte man) mij dan al heeft opgemaakt en mij verteld dat onze huiden 'gelijk zijn en zo zacht en prachtig met een fijne tint' en dan denk ik: Oh my god hou kan ik deze man nou teleurstellen door hem te laten weten dat ik echt te arm ben en dat ik eigenlijk minimaal verstand heb van make-up, ook al heb ik mij net voorgedaan als expert.
Anyways, dan kom ik daar voor een concealer omdat mijn lenzen (NIET KLEURLENZEN) er op dit moment voor zorgen dat ik elke ochtend in tranen uitbarst dus wallen. En wat bestaat er tegen wangen, ja concealer. Dus ik denk: ga ik lekker naar Mac, vraag een beetje advies ze hebben daar betere tinten voor mijn indiaan/yellow/white-huidskleur dus dat komt dan goed uit. Mag ik 35 euro dokken voor een klein buisje waarvan de inhoud eigenlijk creme, water en een beetje pigment is. Dus ik hem dan vertellen dat ik niet weet of ik het zo mooi vind en ik er echt nog even overna moet denken. Dus ik begin snel over de nieuwe Mac foundation die 'helemaal geschikt is voor ONZE huidtypes'. Dear God, how can I not love this man? Hij draagt zwarte oogschaduw en een dikke laag make-up. 'Ja, dat is ons probleem. We hebben maar een heel klein laagje op en het lijkt meteen een plamuurlaag.' En met ons bedoelt hij zichzelf en mij... en niet alle mannen die make-up dragen.
De foundation is nog vrij goedkoop (30 euro want 60 euro voor een Chanel foundation die waarschijnlijk niet beter is dan die van Mac is dan natuurlijk weer overdreven), maar ja. Ik ben vergeten wat ik nog meer wilde vertellen.

Ik heb met lege handen en een lege portemonnee de winkel verlaten (de portemonnee was al leeg). 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List