Life update

Ik leef, zoals eens in een periode gebeurt, weer in een vreemde wereld die niet werkelijkheid is. Zolang ik dat nog niet besef is dat helemaal niet erg. Maar vandaag of morgen komt het écht aan dat dat niet de wereld is waarin ik leef en ben ik eventjes echt niet te genieten.
Op dit moment ben ik, werkelijk waard, verliefd op Jace. Hoofdrolspeler van de Mortal Instrument. Film of boek, maakt niet uit... Ik ben helemaal weg van hem. En ik ben zo verdrietig dat hij niet echt bestaat (want dat was al wel binnen gekomen), maar stiekem verwacht ik nu wel dat er opeens uit het niets een of andere gelijkwaardige jongen uit de lucht komt vallen (letterlijk natuurlijk hè... want Engelen doen dat) die zo'n zelfde fantasievol beroep heeft en ik als een blok voor val (niet letterlijk). Ja, ik heb nog steeds een vriendje... maar hij is heel gewoon, dus mag ik dromen. Vind hem ook nog steeds leuk hoor, maar ik kan verliefd zijn op heel veel fantasiepersonen en 1 echt persoon tegelijkertijd, denk ik.
Verder niet zoveel in mijn leven gebeurt, behalve dat ik dus 4 delen van de Mortal Instruments (Kronieken van de Onderwereld) heb uitgelezen en dat was een groots feest. Gelukkig komt in oktober het volgende deel alweer uit (In het Nederlands) net zoals Het Teken van Athena. En ja, ook in 2014 wordt er nog een deel verwacht, wat betekent dat het feest nog lang niet voorbij is (THANK FUCKING GOD BLESS YOU).
Oh ja, ik loop best wel achter met school, want het voorlopige profielwerkstuk moet maandag ingeleverd worden en een of andere kunstverslag moet donderdag ook ingeleverd worden... en ja ik mag nog gaan beginnen. Vrije dagen? Zero. Dat staat gelijk aan nachtwerk. Wat gelijk staat aan minimale functie overdag. Wat gelijk staat aan halve dagen. Wat gelijk staat aan het leven op een laag pitje zetten, dus.
Nou ik ga lekker vandaag nog niks doen voor school en ik heb ook geen boek om te lezen dus ik ben lekker een planning aan het verkloten en het aan het uitlokken om in tijdsproblemen te komen, maar ja. Badbitch for life.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List