Afgelopen week

Dus, mijn zus is afgelopen maandag uit huis gegaan en verhuist naar Diemen-Zuid. Ja, bij lange Frans en Baas B. Anyways, ik vond dat eerst heel leuk en aardig omdat ik dan haar kamer kreeg, maar nu het dichterbij komt schijt ik hem duizenden kleuren. Ik ben al bang in mijn eigen kamer, dus laat staan daar alleen, voor mezelf de hele bovenste verdieping. Oh my.
Plus dat ik nu pas besef hoeveel ik met Selina deelde... zoals haar kleding en make-up, maar ook dingen zoals een stijltang en ja toevallig net sinds ze weg is voel ik een enorme drang om mijn haar weer eens te stijlen (ik ben te arm om zelf een stijltang te kopen).
Na de dinsdag kwam de maandag, o nee andersom... en toen begon ik met verven (gewoon wit natuurlijk en ja zat serieus nog te denken over zwart). Ik heb nu dit enooorme bed dat altijd in mijn vaders huis stond en 180 bij 200 cm is en dus veel te groot voor mij alleen. Oh, ik ben gewoon bang, waarom ben ik zo een schijterd?!?!?!? Is er een cursus om hierover heen te komen?

Ook heb ik lenzen waar ik nu eindelijk wel scherp door zie... en dan ook supersonisch scherp. Ja, geen geintjes, volgens mijn oogarts/lenzenopmetermannetje (shit, hoe heet dat ook alweer?) heb ik met mijn linkeroog 140% zicht met mijn lenzen in, dus ik heb echte jagersogen gekregen.
Het probleem is nu dat mijn ogen dus wat lichter worden (ipv groen dus gifgroen) quote: ''Oh my, kijk mij niet aan. Je ogen zijn nu zó groen en ik heb al hoofdpijn.''
En krijg ik dus constant de vraag of ik kleurlenzen in heb...
Nou ik wil even zeggen dat ik niet weet welke mongool kleurlenzen heeft bedacht, maar ik haat je. Alsof lenzen niet al pijnlijk en vervelend genoeg zijn, verdomme, weet ik dus niet welke idioot denkt dat ik voor de lol met lenzen zou gaan lopen alleen om met mijn ogen mensen hoofdpijn te bezorgen!!!!! Gekke!. Mijn punt is: mijn lenzen hebben een functie.

Verder moest ik donderdag weer naar school en ik kan je vertellen, nee. Motivatie is zero en also is mijn enthousaisme. Heel af en toe denk ik nog wel eens (dit was voor school begon): agh zo erg kan het niet zijn, het is wel leuk om weer mensen te zien. I've never been so wrong.
Zelfs de mensen die ik nog wel een beetje mag zijn gewoon vervelend, want je moet elke werkdag meer dan 6 uur met ze zijn en dat is killing. Plus dat school nu bedacht heeft nog even het laatste jaar voor mij streng te worden dat betekent: 1 keer te laat komen is voorkomen. Wat voor mij gelijk staat aan, elke dag van het jaar dus voorkomen. Maar nu zit ik in een dubio want stel nou dat je elke dag te laat komt, maar ook nog meerdere keren op een dag, wat dan?
En de lesuren zijn van 45 minuten naar 60 minuten gegaan wat gelijk staat aan torture. Want het klinkt heel leuk (nou nee niet), zovan je kan dieper de lesstof ingaan en minder vakken op een dag. Maar in reality gaat de tijd very sloom.

Dit was mijn week, as always, very grumpy but very nice.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List