The Very Mery Christmas Wish List

Just as last year heb ik weer een ellenlange lijst met dingen die ik moet en zal krijgen. Die lijst mag je ongegeneerd in iedereen zijn handen drukken, want het is tenslotte december en december gaat nou eenmaal om geven en niet om krijgen. Dus, om al dat geven wat gemakkelijker te maken is een lijst noodzakelijk. Ik leef nu in de haperige periode waar ik simpelweg alles al heb wat ik wil. Dit doordat ik mijn droom heb vervuld door mijn vader te overtuigen om een IPhone 6 te kopen en mij die 5s te geven. Mission accomplished. Nu moet je dus niet denken dat ik altijd gemakkelijk alles krijg waar ik eenmaal om vraag. Ik vraag al (met een pruillip) om een IPhone sinds de BlackBerry not done meer was en de IPhone 3 net op de markt kwam. Ja, dat is al tijden geleden. En nu, zo'n vier generaties later heb ik dan dat waardevolle ding. -dit betekent niet dat ik zou ontkennen dat ik verwend ben, ik ben verwend.-
Niks is mooier dan flink loon gestort krijgen en stad en land aflopen om enige cadeautjes te vinden voor de mensen waarvan je houdt. Belachelijke kerstgedachte volgens velen, maar stiekem toch een heerlijke bezigheid. In een regenachtige dag een goudkleurige Douglas inlopen of een Kerstige V&D vult het lege hart. Natuurlijk houd ik mij niet aan de afgesproken regels en zit ik telkens weer zo'n 125% van de prijs boven het afgesproken bedrag, maar dat komt omdat geven zo mooi is én omdat ik nou eenmaal niet met geld om kan gaan, en de normen en waarden van financiën liever negeer.

Mijn very merry Christmas list is goed gevuld:
Een platenspeler, dit omdat vinyl natuurlijk helemaal hip is, maar eigenlijk meer omdat ik toch geen cd-spelers meer heb, al mijn favoriete artiesten hun albums ook uitgeven als plaat en omdat als ik een stap in Plato zet het liefst mijn vingers door die duizend platen laat gaan van talentvolle zanger(essen).
Een pannenkoekenpan. Een wat, ja een koekenpan speciaal voor pannenkoeken. Dit omdat mijn ontbijt elke week wel een keer bestaat uit mijn American Pancakes (en daar zo langzamerhand thuis beroemd om ben geworden) dat een speciale pan voor pannenkoeken het minste is wat ik kan vragen.
Een wafelijzer. Omdat ik dus dagelijks pannenkoeken eet kan variatie geen kwaad en als echte sweet teeth is de perfecte vervanger voor een pancake, ja zeker... een wafel.
Kast-verlichting. Wat dit is? Lampen die je kleding kast verlichten. Dit klinkt natuurlijk verschrikkelijk fancy, en dat is het ook, maar vooral noodzaak omdat ik mijn luxaflex liever dichthoud en leef in een donker hol, maar toch graag zie of mijn broek nou blauw of zwart is.
Cadeaubonnen! Wat is beter dan een kaart die voelt als een pinpas die al de duren prijzen in de Douglas, H&M, op Asos en Ticketmaster net ietsje meehelpen. Cadeaukaarten zijn altijd goed, ook al noemt men ze vaak saai. Ik heb liever een kaart dan een voor mij uitgezocht ding.

Boeken:
Niet zo verschrikkelijk veel dit jaar als vorig jaar (blogpost hier), want voor lezen heb ik geen tijd. Eigenlijk heb ik nergens tijd voor, maar toch heb ik wat tijd aan mijn handen.
Lena Dunham - Not That Kind of Girl. 
Lena Dunham is mijn favoriete Hollywood persoon en Girls is een van de meest geweldige series van dit moment. Dit boek moet ik dan ook lezen.
Ned Vizzini - It's Kind of A Funny Story. 
Dit boek wil ik al tijden lezen en staat ook al een tijdje is wishlists.

But of course, eigenlijk is All I Want For Christmas.... You!

Vrolijk kerstfeest en prop je helemaal vol in je mooiste outfit.
Met liefde, 

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien