New year new fucking me, yes I said it.

Het is nog vroeg en het vuurwerk schiet al omhoog als bommen doen in landen waar we liever niet komen. Niks is mooier dan wakker worden met het gevoel dat het nieuwe jaar voor de deur staat. Dit niet omdat er drastische veranderingen zullen plaatsvinden als de klok twaalf slaat, maar omdat ieder mens nog een kans krijgt - ik vind het leuk om het zo sentimenteel te bekijken.

Al moet ik toegeven dat oud en nieuw niet altijd zoveel pret is als je zal denken. 2014 was tenslotte het jaar waarin bij mij alles goed is gegaan en ik fatsoenlijk genoeg was in mijn mentale staat dat ik daar van kon genieten. Ik heb alleen de laatste week geen tijd gehad om stil te staan, na te denken en te reflecteren. Het jaar ging als een raas voorbij, maar het begin lijkt vijf jaar geleden. Misschien is dat wel wat tijd relatief maakt, de lengte van een 365 dagen.

Hoe dan ook, 2015 moet een bijzonder jaar worden. Ik word achttien, wat betekent dat ik deze komende vier maanden het volwassen worden recht in de ogen ga kijken en het kindszijn moet uitzwaaien met een droevige lachje. Wat zeventien is een magische leeftijd.
New Year, New Me, de meet gehate zin op de sociale media. Voor mij en uitgesproken waarheid. Misschien ben in het meest onbestemde en besluiteloze persoon op de wereld, maar een nieuw jaar brengt mij altijd weer een nieuwe fase, waar ik mezelf net weer een beetje beter leer kennen. Het nieuwe jaar is het beste excuus om alles weer eens volledig op de kop te gooien.

In 2015 ga ik reizen, nog meer dan ik in 2014 heb gedaan (5 keer; naar Londen, Malaga, Sunny Beach, Bosnie-Kroatie en Curacao). 2015 is het jaar waar ik grenzen ga verleggen (volgens de horoscoop).
Wat 2015 mij zal brengen? De goden (en horoscopen) mogen het weten...

Een gelukkig nieuwjaar met oliebollen, appelflappen, vuurwerk en te veel drank.
With All The Love and See You In 2015!


Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List