Sunny

Ik weet niet of ik uitgeput ben, maar werkwoorden vervoegen is heel erg moeilijk vandaag. Ik ben vandaag geland op Duitse en Nederlandse bodem, na Bulgarije te hebben verlaten. And yes I loved it. Niet alleen heb ik mezelf leren kennen, want blijkbaar ben ik zo super pro in vrienden-maken. Nu heb ik namelijk kennissen in Ukraine, Denemarken, Belgie en verspreid over Nederland. Trots. Toch niet zo'n loner als ik mezelf vaak omschrijf. Ik vond het in ieder geval heel erg leuk en soms hoop ik maar dat het leven altijd zo zou kunnen zijn. Zonnen, eten en uitgaan. Klinkt leeg en anoniem en toch zo intens, denk je niet?
Het zonnestrand klinkt alleen al lekker zomers, maar het is dus ook echt wel heel erg cheap en mens-vriendelijk, ondanks spannende verhalen over corruptie, hoeren en pimps. Als meisje merk je daar misschien minder van, want iedereen wil alleen maar je voeten kussen en je gratis drank geven... en tja, laat ik nou net daarvoor overgevlogen zijn.
Ben wel echt in shock door het feit dat elke jongen daar (80% was man en eyecandy) gespierd is, met een goudbruine borst... type romannetje. En hier in Groningen hebben de jochies werkelijk waar minder spieren dan ik (al ben ik misschien wel gespierd en heftig gebouwd en kan ik opdrukken met handklap, verder alles kids).
Eerlijk gezegd heb ik alweer zin om met vakantie te gaan en gelukkig ga ik donderdag weer gone, dus ahoi kapitein. We hijsen de zijlen en ik heb geen zin meer om verder te schrijven. Vakantie was fun, boys were hot, alcohol was cheap, sun was shining! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List