Do, de wandelende beautyblog

Weet je waar ik zo slecht tegen kan..: Mensen, en dan vooral meisjes die aan mij vragen waar ik een kledingstuk vandaan heb. Ik ben geen wandelende beautyblog. En ik ga je precies de reden uitleggen waarom ik dat dus ook niet ben.
Ik heb waarschijnlijk stad en land afgelopen voor deze perfecte, diep zwarte skinnyjean en I swear to God, als je hem ook wil dan werk je er maar voor, bitch.
Dit verschilt natuurlijk wel per geval en per persoon. Als ik je tegenkom en jij zegt, 'Wow, wat een mooie broek!' Dan zeg ik: 'Dankje, van de Forever 21'.
Maar als ik je tegenkom en je niks zegt of vraagt alleen: 'Waar heb je die broek vandaan?' Dan lul ik er waarschijnlijk een verhaal omheen, of antwoord sowieso niet. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat je wat van mijn terug krijgt als je mij een complimentje geeft, nee. Hiermee probeer ik andere mensen te laten inzien hoe het leven werkt. Ja, tuurlijk, soms moet je dingen vragen en recht voor zijn raap zijn. Maar soms moet je inzien dat je anderen niet letterlijk wil kopiëren én dat niet alles hetzelfde effect heeft op het zelfde persoon (kijk maar naar medicijnen). Begrijp je?
Oké, waargebeurd senario:

Ik kom een oude jeugdvriendin tegen (waarvan ik niet zeker weet of ze mijn blog wel of niet leest). Super awkward gesprek over school van minder dan een minuut. Ondertussen zit haar vriendin met rode lippenstift op, naar mijn rood gestifte lippen te kijken. Maar dat terzijde. We lopen snel weer verder.
Ongeveer anderhalf uur later ontvang ik een berichtje, die ik natuurlijk pas drie uur later lees, maar de vriendin waarmee ik op stap was krijgt een telefoontje.
'Welke lippenstift had Dorise op?'
Sorry hoor, maar grow balls en vroeg dat gewoon meteen of fuck off, dacht ik. Dus ik iets mompelen dat die van de HEMA is, wetend dat ze dezelfde lippenstift ook hebben bij MAC voor 3x de prijs en dat is toevallig ook nog eens de meest verkochte lippenstift van MAC ooit. Nou, als je een rode lippenstift fanaat bent dan herken je een lippenstift wel. Nu heb ik een dupe van de HEMA,  de beste lippenstift ooit gekocht, maar daarvoor ellelange miskopen ondergaan. En wat ik hier alleen maar mee probeer te zeggen is dat dit nou eenmaal bij het leven hoort.

GET UR OWN SHIT. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List