do, 15 mei.

Ik ga zakken, of nou ja... ik heb in ieder geval een herkansing, door die absolute-verschrikkelijke rotregel, ook wel de kernvakkenregel genoemd. I hate you. Dit betekent dat je niet lager dan een 4 mag halen op wiskunde, Engels of Nederlands én je moet een 5.5 gemiddeld staan op alle cijfers van je centraal examen. Bitches. Ja, natuurlijk houden ze geen rekening mee met de zeventienjarige student die een kunst studie gaat doen, maar twee jaar geleden nog niet helemaal wist welke richting ze op wilde-dus koos ze breed. Nee, dat doen ze niet. Ik wil niet vervelend doen, echt niet, maar als ik verdomme wiskunde niet kan, laat mij leven!
Nee, ik overdrijf. Tot voorheen maakte het mij allemaal niet zoveel uit, maar aangezien ik gisteren een wiskunde examen heb gemaakt en de herkansing vrijwel zeker is.. Ja, agh.
Het maakt ook allemaal niks uit, dat weet ik ook wel. Maar het feit dat ik een jaar zou moeten overdoen voor een vak waar ik mijn leven lang niet meer bij in de buurt zou willen komen (en ga komen), zorgt er wel voor dat ik de regering haat. Of het parlement. Of in ieder geval elke politicus die meer en meer regeltjes wil opstellen voor jongeren-studenten aka. de toekomst, die later niet voor jou gaat zorgen meneer politicus, want je bent een lul. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List