Concert van LORDE



Lorde is het meest geweldige persoon op deze aarde. Ja. Zeventien jaar oud en zo succesvol en fierce. Ik koon tijdens haar dramatische en pakkende concert alleen maar weg zwijmelen. Ik aanbid haar, sinds die dag. Nu wil ik iedereen aanraden haar album Pure Heroine te luisteren en de sensatie van haar eenvoudige, maar toch volgeladen muziek te omarmen.
Dit klinkt heel erg diep en zo, maar dat ik het gevoel dat ze bij mij oproept. Ik merkte wel dat veel meisjes in het publiek niet helemaal haar muziek begrepen (of sowieso Lorde niet begrepen), maar ik voel deze band met haar. Het zeventienjarige bestaan en het opgroeien dat erbij hoort, wat ze zo mooi omschrijft dat ik er kippenvel van krijg.
Traditiegetrouw zweer ik plechtig naar elk concert te gaan dat zij in Nederland zal spelen.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List