Tijdverdrijven en Bipolariteit

Ik denk altijd dat er maar 1 iemand mijn blog leest, en dat ben ik zelf dan, maar dan zie ik mijn pageviews en dan denk ik oh ja ik ben fucking populair. Grapje.

Ever noticed that times flies like a uhm vlieg. Met sommige dingen gaat de tijd echt zo zooo sloom als ik bijvoorbeeld aan het werk ben en hoe leuk het ook is hoor, maar de tijd lijkt gewoon echt zo minimaal vooruit te gaan. Maar als je dan thuis komt en je kijkt terug op je dag denk ik altijd weer van oh, dat ging nog best snel. Maar als je op een geheel kijkt, zoals een week of een maand lijkt het echt voorbij gevlogen te zijn voordat je er bij stil kan staan. Zoals nu, deze vakantie is al bijna over en ik heb nog vier dagen om er het beste uit te halen min 2 dagen werken waardoor er dus 2 dagen overblijven. Fuck.
En dan te bedenken dat We Can't Stop van Miley Cyrus al 9 weken uit is terwijl ik nog steeds het gevoel heb dat dat liedje vorige week is uitgekomen. En Adorn van Miguel was vorig jaar de happening. Vorig jaar. Time Flies!!!
Zo raar dat sommige dingen gewoon sneller lijken te gaan dan andere dingen. Zoals liedjes. Terwijl 9 weken geleden ik schoenen heb gekocht die echt voelen als drie jaar oud. ugh fashion flies faster than times. Ha lol, nee zo bedoel ik het niet. Meer van dat het lijkt dat je langer iets als bezit hebt dan dingen de je bijvoorbeeld hoort. Materialisme tegen het Spiritualisme. Niet dat ik wil zeggen dat Miley Cyrus nou echt zo spiritueel is hoor... integendeel.
Best slecht hoor dat alles wat ik in het bezit heb dus langer lijkt dan de dingen die je tegen komt, ziet en voelt. Ik vraag me af of meerdere mensen daar last van hebben of alleen ik. Ik heb mezelf al bipolar gediagnoseerd dus misschien is dat ook wel gewoon de reden. I swear to the gods (greek gods yes still believing the myths) I'm so bipolar, maar dan misschien niet extreem... of nou, misschien ook best wel extreem op zijn tijd.
Vandaag wil ik dood *5 min later* ik wil 80 worden. Nee grapje. Nou, dat kan ik best hebben maar dat heeft waarschijnlijk wel echt iedereen. Ik ben misschien wel zo opzoek naar mezelf dat ik niet eens weet wat ik lekker vind ruiken, want ik ben er nog steeds niet over uit of ik het op tankstations nou lekker of niet lekker vind ruiken. En het is niet bepaald een geur waarbij je zegt; Hey, dit ruikt neutraal. Als je begrijpt wat ik bedoel. (Besef nu pas dat ik dit stukje begon met het idee ''hey ik ga het over de tijd schrijven.)
Maar nu hoef je je helemaal geen zorgen te maken over mijn zogenaamde zelfgediasnoseerde bipolariteit want ik heb al wel geleerd van mezelf that ik er awesome mee deal. Nou niet echt, maar ik luister gewoon minimaal naar wat ik op dat of dit moment wil en ga gewoon in bed liggen en trek mijn laptop op schoot.

Ya Feel Me ;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List