Books Boooks Boooooks

Ik zit hier 'fresh out the shower' onder mijn dekens met mijn lenzen verruild voor mijn bril en het nieuwe superextreme country nummer Wildfire van John Mayer op de achtergrond terwijl ik inspiratie probeer op te doen voor wat ik godsnaam kan schrijven. Er spookt van alles door mijn hoofd, maar ik vraag mij af of dat wel geschikt is voor mijn blog. En nu ik zo aan het schrijven ben heb ik het gevoel dat er ieder moment wel wat te binnen kan schieten waardoor deze witte pagina nog een beetje wordt opgevuld. En ja...
Watpadd.com, ik weet niet of jullie dat kennen maar voor de creatieve ruimdekende in een tweede wereld levende fantasievolle mensen zoals ik mezelf graag zou willen omschrijven, is dat een geschikte site om je verhalen te ontwikkelen en publiseren. Toen ik achter het bestaan van de site kwam heb ik mezelf natuurlijk meteen aangemeld en heb ik een van mijn vele documenten met een verhaal gepubliseerd en ik ga lekker niet vertellen hoe je dat verhaal kan vinden.
Ik was gisteren mijn boekenkast aan het opruimen en het viel mij op hoe ongelofelijk veel boeken ik heb. Ik heb daarom ook maar meer dan de helft tekoop gezet. Nu is mijn boekenkast vrijwel gesorteerd op genre. Zo heb ik bijvoorbeeld nu een plank met fantasieboeken: Percy Jackson (de twee delen van het vervolg op de eerste boeken), The Hunger Games (deel 2 en 3) Twilight (deel 2, 3 en 4)... ja ja I dont digg Harry Potter boeken. Mijn fantasieplank is nu een zwarte plank met duistere boeken en ik ben er helemaal weg van. Daaronder komt mijn chicklit plank met boeken zoals Shop-aholic en The Devil Wears Prada.. die boeken heb ik ongeveer twee jaar geleden helemaal weggelezen en daar ben ik nu wel overheen. Daaronder heb ik de Wereldboeken (god ik zou niet weten hoe ik ze anders moet noemen) maar dan moet je dus denken aan Mijn Woestijn, Het Meisje Dat Uit De Lucht Viel, Duizend Schitterende Zonnen en de Davinci Code. En dan sla ik even een paar planken over en dus helemaal boven heb ik mijn dikke boeken de mijn moeder me graag cadeau geeft ook al weet ze best dat ik er niet vaker dan 2 keer ik ga kijken. Helemaal boven staan dus van die blader-door-boeken over dingen waar ik op dat moment geinteresseerd in ben (en nu kan ik je vertellen ik ben zo verandelijk als het weer.) Ik ben dus geinteresseerd geweest in tekenen waaronder Manga,  modeontwerpen, mythelogie, doe-het-zelfen en andere dingen zoals dat. Wat ben ik toch ook verschrikkelijk creatief he. Nou die boeken staan dus op de bovenste plank waarvoor je een krukje nodig hebt om er bij te kunnen, want hoevaak gebruik je zulke boeken nou werkelijk he.
Anyways, dit is niet hoe ik mijn vakantie doorbreng want ik heb de hele vakantie geen boek gelezen *sniksnik*. Kon gewoon simpelweg geen leuk boek bedenken.
Nou ik moet rennen want ik moet op dit moment al op de afgesproken plek zijn, maar ik zit natuurlijk nog zonder bedachte outfit in mijn bed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List