Er gaat niets boven...

Sorry, ik heb in tijden mijn sidderende gedachtes niet meer laten horen via mijn blog. Ik kan hier nu wel een update geven, maar of we daar nou warm van lopen. Wat gebeurt er in de wereld? Behalve dat heel Nederland is gevallen over het belachelijke gedrag van de ABN AMRO top en er wederom een onschuldige Afro-Amerikaanse man in zijn rug is geschoten door een blanke politieagent. Heb ik het niet gezegd? Ik heb over beide gevallen al eerder een post over geschreven. ABN AMRO 1000 Reasons Why White Men Are The Enemy en Afro-Amerikaanse situatie is weergeven is de post over Michael Brown. Nu ben ik niet actief bezig met al het actuele nieuws in de wereld, meestal omdat ik mij er meestal vooral boos overmaak hoe de media en mensen er mee omgaat. Ja, ik studeer Media & Entertainment Management en ja, als ik mijn P haal ga ik hoogstwaarschijnlijk Media Studies aan de RUG studeren. Wow, stop... terugspoelen. Aan de Rijksuniversiteit van Groningen... Groningen?!

Ja, ik weet het. Ik heb vanaf mijn veertiende altijd al geroepen dat ik na de middelbare school zo snel mogelijk verdween uit het mooie Grun. Tja, die plannen zijn zeg maar gerust een beetje in de soep gelopen. Dit vooral omdat de studie voor mijn simpelweg niet in Amsterdam te vinden is. En ik liever in Groningen studeer dan in... Arnhem, of Leeuwarden. Even op adem komen. In het tweede jaar mag je op Exchange of op stage, en dan fladder ik wel uit.

Extra nieuws, zoals ik ook al eerder gemeld heb eet ik nu zo gezond mogelijk. Well, de vetten uit een extra large Lays chips kan ik simpelweg niet weerstaan. Suikers daarentegen eet ik niet meer als ze niet-natuurlijk zijn. Ik drink geen frisdranken, ik ben zelfs van mijn verslaving Albert Heijn eigenmerk Groene Thee afgekomen. Ook probeer ik vlees zoveel mogelijk uit mijn leven te bannen, omdat ik daar eerlijk gezegd nooit echt van genoten heb. Vlees en vis zijn niet dingen die ik verschrikkelijk zal missen. Ik heb al een hele tijd last van het complex van de samenleving; de mens zou bovenaan de voedselketen staan. Uh, omdat we machines hebben? Omdat we onszelf beschermen met hoge betonnenmuren en als het ons even uitkomt in te kleine ruimtes graag dieren opsluiten. De mens is het meest hypocriete wezen en zo-verschrikkelijk-intelligent (denken we), omdat we de kracht hebben om ons in te leven en aan te passen.

KLIK HIER

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List