Mijn persoonlijke horoscoop

Ik geloof in horoscopen, tarotkaarten en al het bovennatuurlijke in de wereld. Dus vandaag heb ik mijn hele persoonlijke horoscoop berekend, wat nog aardig wat werk is, maar het resultaat is het meer dan waard. Zo leer ik niet alleen mezelf kennen in elk aspect, maar ook meer van westerse astrologie. Hier komt het:

Ik ben geboren op 22 april 1997 om half 2 's nachts in de stad Groningen. Dit betekent dat ik een Stier ben. Dit betekent dat ik verschrikkelijk koppig ben en me het liefst vastklem aan oude gewoontes en mijn eigen ideeën. De maan in mijn geboortehoroscoop valt in de weegschaal. Dit is opvallend, want de maan staat voor het gevoelsleven. Zo vind ik schoonheid heel erg belangrijk en ben ik erg afwegend. Ik wil graag omringd zijn door rust, muziek en kunst.

In mijn schooljaren met het communiceren en leren ben ik vooral fantasierijk, opofferingsgezind, vooruitziend en sensitief. Maar in mijn latere ontplooiing ben ik rebels, idealistisch, maar wel een strijder voor de goede zaak en het rechtvaardige. Mijn levensbezigheden en zelfexpressie in de liefde ben ik eigenlijk vrij behoedzaam. Ik ben positief en opbouwend, maar dan weer wel heel genotzuchtig. Als ik iets niet wil, ga ik er hoogst waarschijnlijk ook niet mee aan de slag. Dit kan in relaties met anderen lastig kan zijn, maar dat betekent niet dat ik niet nieuwsgierig ben, bijdehand, ontwikkelt en eerlijk... soms té eerlijk. Zo kan ik met mijn sociale betrokkenheid af en toe nogal extreem zijn en soms alleen mijn eigen wil uitvoeren, vastbesloten, maar toch nog charismatisch.
De zin van het leven is nauwkeurig uitgestippeld en mijn ambitie is net zo extreem als mijn sociale betrokkenheid kan zijn: genadeloos en beslist. Ik kijk daarom kritisch naar mezelf en anderen en probeer alles perfect te krijgen, tot in de puntjes. Mijn verborgen krachten en in de intimiteit ben ik een leider, opzoek naar nieuwe ideeën op praktisch vlak, aandacht opeisend, maar gul zodra alles vlekkeloos verloopt.
Voor oplossingen bekijk ik alles filosofisch en ben ik constant opzoek naar de waarheid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles wat in de winkels ligt is al voor je geselecteerd.

Het wijf dat elk weekend haar kont staat te draaien

The Very Mery Christmas Wish List